
Beauty en fashion lovers opgelet! Anna Nooshin heeft de eerste NOOSH pop-up store gedurende 2 weken in Westfield Mall Netherlands te Leidschendam geopend! De mogelijkheid om make-up liefhebbers in contact te brengen met Noosh, haar eigen cosmeticalijn.
Ik vind Anna Nooshin een prachtige vrouw, ze heeft stijl en smaak en het kan dan ook niet anders dan dat deze lijn die zij heeft opgezet geen succes is. Ik werd al helemaal enthousiast van het beeldmateriaal die ik kreeg te zien en kan dan ook niet wachten de producten in het echt te leren kennen.

Het was een lang gekoesterde wens van Anna om een eigen cosmetica collectie te lanceren en zo werd in april 2021 NOOSH geboren, een beauty merk ontwikkeld voor iedereen die van beauty houdt en geen zin of tijd heeft om ’s morgens uren voor de spiegel te staan. Noosh biedt producten die de natuurlijke schoonheid te accentueren. NOOSH is een duidelijke verwijzing naar Anna’s achternaam maar betekent ook ‘mooi’ en lief’ in Farsi.
“Iedereen is mooi van zichzelf”, aldus Anna. “Maar ik miste nog een beautylijn met producten die natuurlijk, duurzaam, inclusief, betaalbaar en daarnaast gemakkelijk in gebruik zijn, een aanvulling op je standaard beauty favorieten. Producten die nét even die extra glow geven aan je natuurlijke schoonheid.”
Van lipgloss tot oogschaduw en primer tot fixing spray: alle Noosh beauty producten worden in Italië ontwikkeld met de beste ingrediënten en met zorgvuldige aandacht voor duurzaamheid. Noosh is 100% dierproefvrij met grote aandacht voor vegan producten.
De NOOSH pop-up store is een eerste kennismaking met de consument, waar getrainde Noosh visagisten je een beauty touch-up geven en kunnen adviseren.

Ook de exclusieve Holiday Gift sets zijn nu via de pop-up store te verkrijgen en online via nooshbeauty.com
Heel leuk! Binnenkort maar even een bezoekje plannen