Dubbelfrisss || teamboysss vs. TEAMGIRLSSS!

Dubbelfrisss || teamboysss vs. TEAMGIRLSSS!

dubbelfriscampagne Ladies opgelet! Het is tijd voor een battle tussen de jongens en de meisjes en alleen al het idée dat de jongens van ons gaan winnen geeft mij de kriebels dus ik vraag jullie graag je aandacht voor het volgende!

Het gaat namelijk om twee nieuwe smaken van Dubbelfrisss. Een smaak ontwikkelt door een team van alleen maar jongens en een smaak die natuurlijk een stuk lekkerder zal zijn door een team van meisjes! Niet alleen de smaak is gekozen, ook het ontwerp van de verpakking is bedacht.

De mannen ontwikkelde de smaak: Berry Burst

Dit is een stoer mannelijk drankje, een echte beloning na een bijzondere prestatie.

De vrouwen ontwikkelde de smaak: Hippe Peer + Happy Kiwi

Dit is een vrolijk drankje voor meiden die van het leven houden. Heerlijk om samen van te genieten.

Zeg nou zelf? Dat vrouwen drankje klinkt toch veel lekkerder? En om te zorgen dat deze smaak in de schappen blijft staan met niet alleen een heerlijk smaak sensatie maar ook grote eer vraag ik jullie om te stemmen! dubbelfrisss4Om het nog spannender te maken komt daar de smaakbattle om de hoek kijken. Welke smaak wordt het populairst en heeft het in zich om een blijvertje te zijn? Twee teams gaan strijden om ‘hun’ smaak het populairst te maken.

De teams zullen bestaan uit:

 The Boysss: StukTV, TheKelVlog, Furtjuh en FUN

vs.

 The Girlsss: Beautygloss, Disfordazzle, Teskuh en Sophie

De smaak die het meest populair is en waarvan de meeste liters verkocht worden blijft namelijk te koop!

Dus stem op #TeamGirlsss op http://bit.ly/dubbelfrisss

Volg:
.
Laura Louise
Laura Louise

Fablouise.nl is de plek waar ik dagelijkse mijn liefde en inspiratie kwijt kan. Beauty reviews, toffe DIY’s, receptjes, de laatste fashion nieuwtjes en een overdosis aan lifestyle!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Instagram